Oamenii din spatele povestii CHLOR - partea II

Oamenii din spatele povestii CHLOR - partea II

  • accesmobilpay
  • 2019-02-20
  • 763
  • 0

In primul rand, in spatele CHLOR se afla Cristina - fondatoarea si proprietara brandului. Este de notorietate ca iubeste traditionalul romanesc si apreciaza tot ceea ce inseamna identitate romaneasca. Va spunem doar ca este o persoana sociabila careia ii place sa impartaseasca din informatiile si experienta pe care le are.

Astazi i-am rapit din putinul timp liber si am provocat-o sa ne raspunda la 20 de intrebari care va vor face sa o cunoasteti mai bine.


1. Ce a insemnat pana in acest moment CHLOR, din perspectiva antreprenorului?

 Cred ca in primul rand un curaj nebun pe care l-am constientizat in ultima vreme. Multa munca, perseverenta, implicare si uneori poate si dezamagire - desi sunt o persoana foarte optimista, exista si situatii de un roz pal.


2. In ultima perioada exista o miscare de la corporatie catre antreprenoriat. In aceeasi situatie te-ai aflat si tu, ce sfaturi i-ai da unui antreprenor din industria fashion&design?

In ultima perioada am cunoscut oameni foarte talentati, cu idei creative si mult entuziasm. Cred ca ceea ce le lipseste este o strategie de business sau pur si simplu sa coboare cu picioarele pe pamant si sa vada proiectul mai departe de pasiune. Persoanele creative au tendinta de a sta pe un norisor roz ( este si cazul meu ), iar un business sanatos se face cu picioarele pe pamant.


3. Cum vezi in acest moment "industria" de fashion&design inspirata din traditionalul romanesc?

Pestrita, lipsita de o directie clara, inspirata din nimic uneori, oferind informatii care nu au legatura cu realitatea ( mai ales cand vine vorba de produsele handmade, care nu sunt handmade) si focusandu-se pe vanzarea cat mai rapida. Recunosc si ca exista branduri pe care le urmaresc si le apreciez, ma gandesc la Adrian Oianu, Mandra Chic, Lemneria, Atelier AMB.


4. Cum vezi trendul traditional romanesc de acum inainte?

In primul rand cred ca nici nu trebuie sa ne gandim ca este un trend, cred pur si simplu ca este vorba de normalitate, de a-ti cunoaste originile, identitatea si de a le purta cu mandrie. 


5. Ce ai schimba in aceasta industrie?

As vrea ca brandurile sa isi indrepte mai mult atentie spre a se informa si a utiliza intr-adevar motive traditionale romanesti. Mi-ar placea sa le oferim cu totii mai multe informatii, desi traim in secolul vitezei si al informatiei care se propaga in 10 secunde, uneori pare ca purtam traditional doar pentru ca e la moda, cand vine vorba sa stim ce purtam, nu prea stim - aici este vina brandurilor.


6. Care a fost cea mai mare provocare a proiectului CHLOR?

 Intregul proiect a fost o provocare, practic am inceput de la 0 si am construit cu pasi mici.


7. Care este din punctul tau de vedere cel mai important aspect al unui business de succes?

  Customer experience - experienta pe care o are clientul este foarte importanta. Cred ca brandurile trebuie sa isi seteze niste strategii in acest sens; sunt constienta ca lucrurile nu se intampla asa cum iti doresti intotdeauna, si noi la CHLOR facem greseli dar invatam din ele.


8. Cum incepe ziua unui antreprenor?

 Cu telefonul in mana.


9. Ce inseamna pentru tine un business de succes?

 Un business de succes, lansand la o parte profitabilitatea, inseamna sa ai o echipa care lucreaza cu pasiune si sa reusesti sa le oferi clientilor o experienta placuta astfel incat sa le povesteasca si altor despre tine.


10. Ce planuri ai pentru 2019?

 Planuri provocatoare :)) In primul rand, la inceputul lunii martie voi deschide magazinul folCHLOR, situat pe Cale Victoriei, locul in care am adunat creatori de frumos romanesc si unde CHLOR va avea un coltisor dedicat. Proiectul CHLOR merge mai departe, urmand sa lansam colectii noi si odata cu lansarea folCHLOR vom avea o gama de produse unicat disponibila doar in magazin.


Dupa ce am aflat ce ne pregateste Cristina pentru perioada urmatoare, am vrut sa stim mai multe aspecte personale.


1. Care este primul lucru care iti vine in minte cand te gandesti la copilarie?

 Sunt atat de multe lucruri incat nu as putea sa spun doar unul. Probabil: Oltenia, bunici, fericire.


2. Care este personajul tau preferat din copilarie?

In 90' erau destul de putine desene animate, practic toate imi placeau. As putea sa spun ca bunicul meu a fost enciclopedia mea preferata, omul care mi-a dezvoltat creativitate si m-a invatat lucruri care imi sunt de ajutor si astazi.


3. La munte sau la mare?

 La munte intotdeauna, locul meu preferat este zona Padis-Glavoi din muntii Apuseni.


4. Slana cu ceapa sau salata?

 Intotdeauna slana cu ceapa.


5. Ce i-ai recomanda unui turist sa viziteze in Bucuresti?

Calea Victoriei cu toate obiectivele ei turistice si Muzeul Satului.


6. Care este cel mai frumos oras din Romania?

 Oradea.


7. Stim ca iti dedici timpul liber vizitand Romania, recomanda-ne 3 locuri ce merita vazute.

 Cascada Scorus, Cheile Nerei si manastirea Putna la slujba de vineri seara.


8.  Care este personalitatea din toate timpurile pe care o admiri?

 Regina Maria.


9. Ce i-ai spune Cristinei daca te-ai intoarce cu 10 ani in urma?

  Timpul trece foarte repede, foloseste-l in beneficiul tau.


10. Ce iti doresti in acest moment?

Sa inspir si alti oameni sa aiba curaj.

 


Cu ganduri bune,

 CHLOR

  


Tags:

Leave A Comment