FAQ

  1. Cum sunt realizate produsele Chlor?


Produsele Chlor sunt realizate de mana din iuta organica brodata cu grija si pricepere de echipa atelierului. Orice imperfectiune vizibila nu reprezinta un defect ci se datoreaza procesului de fabricatie si este implicit o dovada a autenticitatii.


2. Cum se intretin produsele Chlor?


Pentru a va bucura cat mai mult timp de produsele Chlor, ele se spala individual si manual in apa rece. Nu se storc si nu se calca, se agata la uscat pentru a recapata forma initiala.


3. Unde pot fi livrate produsele Chlor?


Produsele Chlor pot fi livrate oriunde in Romania prin firma de curierat. Pentru livrari in afara tarii, va rugam sa ne contactati pe email office@chlor.ro si vom gasi varianta optima pentru ca produsul sa ajunga la destinatie.


4. Care sunt costurile livrarii?


Costul livrarii este de 15 lei pentru toate orasele din Romania, pentru platile online. In cazul in care solicitati "Numerar la livrare" ca metoda de plata a produselor comandate, la totalul de plata se va adauga taxa de 5 Lei (TVA inclus) pentru plata comenzii ramburs la curier. Aceasta taxa va fi inclusa in factura emisa de Chlor Design S.R.L. si se va regasi in totalul de plata, potrivit email-ului de confirmare al comenzii.


5. Care este termenul de livrare?


Termenul de livrare este de 4 zile lucratoare de la plasarea comenzii. De sarbatori si in perioadele aglomerate, termenul de livrare se poate prelungi. Odata plasat produsul in responsabilitatea firmei de curierat, Chlor nu isi asuma intarzierile ce pot interveni pe parcurs.


6. Pot sa returnez un produs?


Da, conform legislatiei in vigoare, aveti dreptul de a va retrage din prezentul contract, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile de la data la care intrati in posesia produselor. Cererile de retragere vor fi trimise catre office@chlor.ro, dupa expirarea acestui termen nu sunt acceptate. Rambursarea se va face prin virament bancar in contul indicat de catre cumparator, in cel mult 30 de zile de la retur. Taxele de retur sunt suportate de catre client, conform legii.


Produsele trebuie sa fie returnate in ambalajul original, cu factura atasata, sa nu prezinte urme de uzura fizica sau deteriorare.


7. Am primit alt produs fata de cel comandat. Ce fac?


In cazul in care, din cauza unor erori de sistem, ati primit alt produs decat cel comandat, va rugam sa ne semnalati situatia la office@chlor.ro si va vom inlocui produsul fara a percepe alte taxe.


8.  Am intrebari suplimentare legate de produse. Cum pot sa le adresez?


Pentru orice intrebare suplimentara legata de produse si livrare, va rugam sa ne contactati pe cale electronica la office@chlor.ro. Va vom raspunde in cel mai scurt timp.